جزئیات برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ویژه داوطلبان سیل‌زده (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی ورود ۱۴۵ هزار گردشگر سلامت به مشهد در سال ۱۴۰۳ مصرف کدام کنسروها ممنوع است؟ طرز تهیه کیک توت‌فرنگی با مارمالاد و کرم کاستارد + عکس کشف ۷۳ فقره سرقت ضبط و پخش خودرو در مشهد دستبرد ۸ میلیاردی به یک ساعت‌فروشی در مشهد ویدئو | فرود بدون چرخ یک هواپیمای باری در فرودگاه استانبول پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری در مشهد چه مقدار آب برای سلامت کلیه‌ها لازم است؟ بهترین روش برای نو و تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها علت چرخش مچ پا چیست؟ عوامل خطر «زوال عقل زودرس» را بشناسید خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ساعت کاری ادارات از شنبه ۱۷ اسفندماه در سراسر کشور برابر روال عادی است

  • کد خبر: ۲۰۰۶۲
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱
ساعت کاری ادارات از شنبه ۱۷ اسفندماه در سراسر کشور برابر روال عادی است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا درباره ساعت کار ادارات در سراسر کشور، گفت: ساعت کاری ادارات از فردا (شنبه ۱۷ اسفندماه ۹۸) در سراسر کشور برابر روال عادی است.

به گزارش شهرآرانیوز،  جواد ناصریان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس مصوبه لازم الاجرای ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، ساعات کار همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سراسر کشور از شنبه ۱۷ اسفندماه برابر روال عادی تعیین شده است.

 

معاون وزیر کشور تاکید کرد: بر این اساس، برخی اخبار منتشر شده مبنی بر تفاوت ساعات اداری در استان‌های مختلف، موضوعیت نداشته و همه دستگاه‌ها، موظفند برابر روال عادی و مطابق برنامه قانونی قبلی به خدمت رسانی به مردم و مراجعین اهتمام کنند.

 

ناصریان خاطرنشان کرد: برابر تمهیدات پیش‌بینی شده و اولویت‌های ابلاغی به دستگاه ها، امکان استفاده از مرخصی استحقاقی و دورکاری برای کارکنان، در چارچوب مقررات قانونی تسهیل خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->